Movie Famous

Bujang Lapok Kembali Daa (1986)

Loading video...

Movie Synopsis

Watch Bujang Lapok Kembali Daa movie online free - Two old bachelors, a taxi driver and a parking attendant, share a rented house in the city. Aziz and Sudin witnesses a robbery and the robbers are after them. They run into the jungle and meet a Japanese family. Will they ever outrun the bandits who saw them?


Bujang Lapok Kembali Daa Poster

Genre: Comedy

Runtime: 1:30:00

Released: 1986-01-01

Recommended


Comments

Profile Pic Aniq Ilah says:
nape tak leh dowload
Profile Pic You are obsolete says:
Filem Jiran (1986) ader tak?
Profile Pic FAIZAL AMN says:
seronok zaman2 ni,,tenang rasanya,,, al fatihah utk semua arwah... p ramlee...s shamsudin...nasir..aziz sattar dn m rajoli semoga mereka dimpunkan dosa dan dipermudahkan..aamiin ..
Profile Pic Muhammad Jamil says:
saya rasa gembira sebab saya dapat tegok artist dulu degan color' sebab dulu masa saya kecik saya nak sagat tegok rupa sebenar diorang tapi yang saya nampak hitam dan putih je.
Profile Pic lepat 90 says:
Watak sorang lagi tu anak p ramlee..nasir,sorang2nya anak p ramlee yg berani menentang p ramlee..p ramlee jugak x menyokong karier nasir masa tu dengan menubuhkan band agogo,sebab tu jgk nasir dan p ramlee bermasam muka sejak nasir keluar rumah hingga akhir hayat p ramlee..itu pun nasir x balik ke rumah tu lagi
Profile Pic Abu Bakar Amid says:
Sudah jem la
Profile Pic Kollen Migiu says:
huhu sedih..macam nk gi balik ke zaman tu
Profile Pic Tetrazolium says:
20:23... RM 9 je?? T_T
Profile Pic Fyena Adam says:
25:00 sedih la.. ehemmm
Profile Pic Mohd Afiq says:
masih tonton pada 23/11/2017..menusuk kalbu sungguh..bg sy dua best..dua org yg sama berlakon versi muda dan versi tua..salute...al fatihah..semoga roh mereka tenang di sana

You must Login or Register to join the conversation...